Τρόποι Πληρωμής

ΠΩΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΣ
kouzina
Η ασφάλεια των συναλλαγών σας είναι το σημαντικότερο ζήτημα κι εμείς φροντίζουμε γι αυτό.

Τα προσωπικά σας δεδομένα καθώς και τα δεδομένα των συναλλαγών σας είναι διασφαλισμένα και κρυπτογραφημένα. Μπορείτε να εκτελέσετε τις συναλλαγές σας άφοβα.

  • Ασφαλείς συναλλαγές
  • Επιβεβαίωση συναλλαγών
  • Αμεσότητα υποστήριξης
  • Διασφάλιση απορρήτου
ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
cash
Τραπεζική κατάθεση
Εκτελέστε τις συναλλαγές σας με πληρωμή στον τραπεζικό λογαριασμό της εταιρίας μας.
euro
Μετρητά
Εξοφλήστε την παραγγελία σας με μετρητά στον χώρο της έκθεσης μας.
visa
Κάρτες VISA
Εκτελέστε τις συναλλαγές σας με πιστωτικές/χρεωστικές κάρτες VISA. (Στο φυσικό κατάστημα)
mastercard
Κάρτες MASTERCARD
Εκτελέστε τις συναλλαγές σας με πιστωτικές/χρεωστικές κάρτες MASTERCARD. (Στο φυσικό κατάστημα)
paypal
Μέσω PayPal
Μεταφερθείτε στο ασφαλές περιβάλλον της PayPal για να εκτελέσετε μια συναλλαγή.
cod
Αντικαταβολή
Δεν υποστηρίζεται προς το παρόν.

Πολιτική Πληρωμών:

  • Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείτε να πληρώσετε και να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με τραπεζική κατάθεση στον παρακάτω τραπεζικό λογαριασμό Τραπέζης: ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ – IBAN GR55 0172 0450 0050 4510 6390 179

Μετά την πληρωμή σας μπορείτε να μας αποστείλετε το αποδεικτικό πληρωμής μέσω email info@simonihome.com.gr ή να μας καλέσετε και να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά 2105746439 για την επαλήθευση της.

Η κατάθεση πρέπει να γίνει μέσα σε πέντε (5) εργάσιμες ημέρες από την ημέρα της παραγγελίας. Σε αντίθετη περίπτωση η παραγγελία σας θα ακυρωθεί.

  • Στο φυσικό μας κατάστημα μπορείτε να πληρώσετε με χρέωση πιστωτικής (Εκτός από Diners & American Express), χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας, μέσω POS Τράπεζας Alpha Bank.
  • Επιλογή απόδειξης ή τιμολογίου, για την έκδοση ως φορολογικών παραστατικών είτε απόδειξης λιανικής πώλησης είτε τιμολογίου πώλησης.

Τιμολόγιο εκδίδεται σε εταιρίες και ελεύθερους επαγγελματίες εφόσον συμπληρώσουν κατά την παραγγελία τους τα εξής στοιχεία: Επωνυμία εταιρίας, ΑΦΜ, Δ.Ο.Υ., Διεύθυνση έδρας και επάγγελμα για τους ελεύθερους επαγγελματίες.

Σύμφωνα με τις ισχύουσες φορολογικές διατάξεις, παραστατικά αξίας άνω των 500,00 ευρώ (με ΦΠΑ) προς ιδιώτες (Απόδειξη Λιανικής) και προς επαγγελματίες επιχειρήσεις (Τιμολόγιο Πώλησης) θα πρέπει να εξοφλούνται μόνον με κατάθεση σε τράπεζα ή χρέωση κάρτας εταιρείας.

Δικαίωμα επιστροφής– Υπαναχώρηση

  1. Σε περίπτωση κατά την οποία αλλάξατε γνώμη για την αγορά του συγκεκριμένου προϊόντος, διατηρείτε το δικαίωμα να δηλώσετε την υπαναχώρησή σας από τη σύμβαση και να ζητήσετε την επιστροφή του προϊόντος, με αντίστοιχη επιστροφή του τιμήματος που καταβάλατε, εφόσον δηλώσετε τούτο εγγράφως με αποστολή ηλεκτρονικής αλληλογραφίας στο (info@simonihome.com.gr) συμπληρώνοντας το αντίστοιχο υπόδειγμα υπαναχώρησης που υπάρχει στην ανωτέρω φόρμα επικοινωνίας το οποίο είναι σύμφωνο με το άρθρο 102 του νόμου 4512/2018, εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Σε περίπτωση που η παραγγελία σας αφορά σε παρτίδα προϊόντων, η προθεσμία αρχίζει από τη στιγμή που θα παραλάβετε το τελευταίο προϊόν ή με την παράδοση του προϊόντος, σε περίπτωση περιοδικών παροχών.
  2. Η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να γίνει με τον ίδιο τρόπο που έγινε και η παράδοση – παραλαβή του και στην έδρα της εταιρίας μας, όπως αυτή αναφέρεται στην εισαγωγή των παρόντων Όρων Χρήσης, εντός 30 ημερών από την κοινοποίηση της δήλωσης υπαναχώρησης (πηγή συνδέσμου – link Δικαίωμα υπαναχώρησης | Ένωση Καταναλωτών – Η Ποιότητα Της Ζωής | Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ. (ekpizo.gr) ).
  3. Αν το προϊόν παραλήφθηκε από κατάστημα, η αλλαγή του θα μπορεί να γίνει στο ίδιο το κατάστημα, με κάποιο προϊόν ίσης αξίας ή και μεγαλύτερης υπό τον όρο καταβολής της διαφοράς από τον πελάτη. Επιστροφές χρημάτων δεν γίνονται δεκτές σε καμία περίπτωση.
  4. Το προϊόν θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση και στην αρχική συσκευασία του. Επίσης, θα πρέπει να επιστραφεί συνοδευόμενο από όλα τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και την απόδειξη παραλαβής. Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών μόνο ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των αγαθών άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών. Δεν ευθυνόμαστε και δεν θα αποζημιώσουμε καταναλωτή ούτε θα παράγει αποτελέσματα η υπαναχώρηση σε περίπτωση που έχει προκληθεί ζημία στα αγαθά από υπαιτιότητα του καταναλωτή ή σε περίπτωση χρήσης η οποία υπερβαίνει το αναγκαίο για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών.
  5. Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής δεν καλύπτονται από την ΕΤΑΙΡΙΑ και επιβαρύνουν τον Πελάτη. Παρακαλούμε σημειώστε, ωστόσο, ότι τα μεταφορικά που προέκυψαν εξ αφορμής λήξης της Σύμβασης μπορεί να έχουν ψηλότερο κόστος, ειδικά όταν η αποστολή έγινε προς χώρες εκτός Ε.Ε., με το οποίο δικαιούμαστε να σας επιβαρύνουμε.
  6. Η ΕΤΑΙΡΙΑ επιστρέφει εντός 30 ημερών από τη ημέρα που έλαβε τη δήλωση υπαναχώρησης, οποιοδήποτε ποσό έλαβε από τον καταναλωτή που υπαναχωρεί. Στο ποσό που θα επιστραφεί δεν περιλαμβάνονται έξοδα αρχικής αποστολής του προϊόντος.
  7. Δεν δικαιούσθε υπαναχώρησης στις περιπτώσεις στο άρθρο 102 του νόμου 4512/2018 και σε κάθε άλλη περίπτωση που ορίζει το ισχύον νομοθετικό καθεστώς.
  8. Εάν η παραγγελία σας αποστέλλεται σε προορισμό εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, θα επιστραφούν όλοι οι φόροι (ΦΠΑ). Εάν η παραγγελία σας αποστέλλεται σε προορισμό εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, οι δασμοί και οι φόροι δεν μπορούν να επιστραφούν. Σε κάθε περίπτωση, μπορείτε να ανακτήσετε αυτά τα έξοδα επικοινωνώντας άμεσα με το τοπικό τελωνείο. Επειδή αυτή η επιλογή ενδέχεται να μην είναι διαθέσιμη σε όλες τις χώρες, σας συνιστούμε να χρησιμοποιήσετε έναν τελωνειακό διαμεσολαβητή εάν θέλετε να σας επιστραφεί το ποσό των τελωνειακών δασμών για τα επιστρεφόμενα Προϊόντα.
SCROLL UP